鋒狂德意志Week 31 (偽)吉野家牛肉飯

上次講完整叉燒,今次講下(偽)吉野家牛肉飯(偽)吉野家牛肉飯絕對要多謝三毛露營廚房 提供食譜,我再帶到德國發揚光大。

材料非常簡單,亦相當容易煮。

食譜

  • 洋蔥1個
  • 鰹魚粉1包10g
  • 豉油&味醂 (比例2比1)
  • 肥牛 (呢樣食幾多落幾多啦下)

 

點煮?

洋蔥切條,落油熱鍋之後炒至半軟微金黃色。

然後加水至蓋過洋蔥,加包鰹魚粉 (呢個落多落少個人口味,我試過10g/20g,10g 都好夠味),攪勻之後開大火煲滾水,滾之後較番細火慢慢煮軟洋蔥,直到洋蔥軟身至啱自己口味。

最後落肥牛!(肥牛同鰹魚粉又係多謝唔少得偉大嘅慕尼黑華興)與之同時加醬油同味醂較番個色出味。記住醬油味醂比例係2比1,又係自己覺得夠味就ok嫁啦。

最後肥牛都熟埋就可以上碟嫁啦。

 

千萬唔好以為我過到嚟淨係食亞洲菜啊,我下次整個pasta食譜過你地嘆下。

 

作者: Jonathan Lee

90後港大新鮮失業生 (Fresh Graduate), 一畢業就失業 唔識死唔認命 一口唔咸唔淡無尾音德文, 出走德國Working Holiday一年 係光怪陸離嘅香港拉番我嚟現實之前 堅離地一次

發表留言