鋒狂德意志Week 27 掛住屋企嘅味道 – 焗爐焗叉燒

人在外,唔多唔少會掛住屋企嘅食物,我都唔例外。曾經向自己誇下海口咁話,點都唔會掛住香港啲食物乜乜乜。起初都做到意粉,沙律,凍肉,面包,粟米片等等等等。但係慢慢,總係有啲魔鬼係你前右纏住你,叉燒就係其中一樣。

係香港, 就算你唔識煮餸,都嗡得出梅頭肉、五花腩、豬頸肉啦下嘛?但係問我梅頭肉英文係咩,更甚者德文呢,我就真係當場企係度。想食,又唔識野,咁唯有去超市實地考察下。

實地考察過後,得出結論係:豬肉黎講,佢地大多數唔係豬排就免治。梅頭肉?咩黎嫁?正當我想帶一滴隱約嘅眼淚華麗轉身抽頭而去嘅時候…..發現嘅凍櫃最底果格….

Ja,係 Ja啊,唔識德文嘅會唔知發生咩事。其實Ja,係德文黎嘅,意思啫係Yes咁解,而德國當地超市Rewe就攞左黎做自家特惠版個名。講完題外話,呢條就我買到最似梅頭肉嘅豬肉啦

咁其實我都唔知佢係咪梅頭肉, 只係見佢瘦中帶肥又一條咁嘅狀, 就好理所當然咁當佢係一條叉燒.

好啦講咁耐, 食譜呢? 食譜如下:

材料:

  • 梅頭豬肉(?) 約700克
  • 李錦記叉燒醬 4湯匙 (隨個人喜好,可以增減)
  • 蜜糖(honey) 適量

醃料:

  • 紹興酒 1湯匙
  • 生抽 (light soy sauce, 醬油)1 湯匙

以上所有野除左蜜糖都可以係亞超買到, 而慕尼黑亞超首選當然係華興啦.蜜糖隨手係超市立支都好ok嫁啦.

做法:

  1. 先把梅頭豬肉洗凈。切成約2吋至2吋半寬的條狀。用醃料及叉燒醬拌勻,放入雪櫃(冷庫)中,最好醃過夜,較入味。
  2. 焗爐預熱至200度C. 把醃好的豬肉條放在焗盤中,倒進所有汁料。用鋁箔紙foil蓋好,焗約30分鐘。然後把鋁箔紙拿走,把焗爐調低溫度至100度C. 由此時開始,要常常留意著,開始時大約每隔 10分鐘,用匙羹把焗汁均勻地淋在叉燒上面,以保持叉燒表面濕潤。間中反轉另一面焗,並經常用焗汁淋上面。焗汁會慢慢收乾,而且顏色漸變鮮紅,到汁液開始減少和變濃就要密密淋汁液.
  3. 從焗爐取出,等待十多分鐘後,讓叉燒吸收肉汁。不要立刻切叉燒,這樣會令裏面的肉汁流失的。

 

完成!!!!!!

喂, 點解啲色水都第一張差咁遠嫁?第一張用IG執過, 係有色水上少少嘅提升嘅.

PS, 我後尾再睇其他食譜, 如果要顏色再靚啲, 應該要加海鮮醬.
PPS, 我後尾搵到原來梅頭肉英文原來係, Pork Shoulder/ Pork Shoulder Butt

有興趣嘅朋友,可以去鋒狂德意志 JonWHDeutschland 俾個Like同Follow我, 又或者可以直接Follow我個Wordpress。
Flickr: 鋒狂德意志 Deutschland Working Holiday

 

 

 

 

作者: Jonathan Lee

90後港大新鮮失業生 (Fresh Graduate), 一畢業就失業 唔識死唔認命 一口唔咸唔淡無尾音德文, 出走德國Working Holiday一年 係光怪陸離嘅香港拉番我嚟現實之前 堅離地一次

發表留言